آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

کلیات لایحه درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصویب شد

  • کد خبر: ۹۳۵۳
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
کلیات لایحه درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصویب شد
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به تصویب کلیات لایحه درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از ۳۷ سال، ابراز امیدواری کرد که این اقدام زمینه ساز تقویت بنیه مدیریت شهری و روستایی و شناسایی درآمد‌های پایدار باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب در زمینه این لایحه گفت: بررسی شناخت منابع درآمدی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و چگونگی اصلاح و تامین منابع جدید از اهداف تدوین لایحه درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بوده که در این راستا کوشش شده است تا با بررسی و شناخت علمی ساختار درآمدی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و با بهره گیری از نظریات اقتصادی، مقررات، تجارب سایر کشورها، برنامه توسعه‌ای کشور و پتانسیل موجود در شهر‌ها و روستا‌ها و با توجه به حفظ و ارتقای کیفی فضا‌های شهری و روستایی به سوالات اساسی در زمینه چگونگی تأمین منابع درآمدی پایدار پاسخ داده شود.
رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اصلاح و تقویت منابع موجود درآمدی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: علاوه بر تحکیم احکام قبلی و ساماندهی عوارض محلی، تامین منابع جدید درآمدی، شفاف سازی و نظام‌مند نمودن وضع عوارض توسط شورا‌های اسلامی شهر‌ها از مهمترین دستاورد تصویب کامل لایحه می‌باشد.
وی افزود: تسهیل و اصلاح فرآیند پرداخت اعتبارات پیش بینی شده در قوانین مختلف و سیاست گذاری و نظارت بر هزینه کرد اعتبارات شهرداری‌ها از دیگر نکات برجسته لایحه است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->